![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#29 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Har provat RW2 nu, och jag gillar det nya gränssnittet. Rundade rutor, och startmenyn. Att man kan välja tåg och starta editorn på en gång, likt MSTS gillar jag också. Jag tycker dock att "Körmonitorn" är alltför dominant. Går den att ändra på?
Den lär ju komma med på alla screnshoots man tar. Och så undrar man ju när de ska fixa strålkastarna och regnet i tunnlarna! Och så kan man undra varför de aldrig ska ordna så att man inte måste spara i rutt-editorn. Som det är (och var) står det ju "Railworks needs to save". Borde ju istället vara något i stil med "Did you want to save?" Som sagt i helhet är den riktigt bra! Har inte hunnit prova allt ännu. ![]() Senast redigerad av Bombardier Train den 2010-10-19 klockan 17:51. Anledning: Tillagt |
![]() |
![]() |