![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Detta är mitt första inlägg här i Svenska 3D-Tåg... Jag köpte Rail Simulator när det var nytt, men eftersom att jag då hade en alldelse för dålig dator så var det ingen rolig upplevelse... Men när jag i Maj köpte en ny dator så testade jag igen, och nu så flyter det på bra igen! Och när jag fick syn på att de ska släppa RailWorks 2 så började jag fundera på om man ska införskaffa det... Så därför så har jag några frågor till panelen här:
Eftersom att min buget inte är obegränsad så vore jag mycket tacksam om jag kunde få svar på dessa frågor! ![]() Stort tack på förhand! MVH Calken