|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2010-11-01, 16:57 | #1 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
Riktig hytt för EL18?
Hej! Jag tycker verkligen om det norska loket EL18, och nu när VBSR4 kommer någon gång i framtiden så passar ju loket väldigt bra på den rutten. Problemet är bara hytten på loket. Den är ju tagen från Re460, och loken är ju lika varandra, men det kan man inte direkt säga om hytten. Även om reglagen sitter ungefär lika så ser själva panelen annorlunda ut. Dessutom är den ju från någon gång typ 2003-2005, så kvalitén är ju inte riktigt på topp. Jag tänkte, att om någon som kör loket irl, eller har tillgång till hytten, skulle kunna ta lite bilder höger, vänster och framåt (dvs själva panelen) i hytten. Så skulle jag kunna pilla ihop en cabview i MSTS för EL18. Någon som vill ställa upp?