|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2011-01-18, 18:50 | #1 |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
RW Träd och skogar
Hej
I början så var jag mycket imponerad över hur smart dom löst problemet med att hålla ner polygoner, där träden snurrar runt, så att man alltid har hela träd att titta på. Men nu så tycker jag att varenda rutt se nästan likadana ut, tack vare dessa träd, ekskog (se bild) tror jag det är. Ända alternativet är ju 3DTrains: Rural Landsscapes (kostar pengar) och en del från Sad och newS. Träd att välja på är inte så omfattande, mest konstiga träd. Även granar är tunnsått med. Om jag bara vetat hur man gör..... så skulle jag gärna försöka tillföra RW en hel drös med nya granar och andra trevliga (Svensk-lika) träd. Kanske någon som vet hur man gör dessa snurrande träd och skulle vilja göra 3D modellen, så kan jag fixa rätt många texturer.