|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2003-01-02, 18:56 | #1 |
Medlem
|
Vad tycker ni om detta? (Svensk X2)
Hej!
Jag undrar bara vad ni tycker om den här texturen. Det enda som jag inte är riktigt nöjd med är fronten, det verker inte gå att få en bättre front än denna. När det svarta runt om skall på blir det inte lika snyggt som Kina versionen. Dock tror jag Linx gör sig bra, eftersom den är likadan i fronten som Kina X2000. Det återstår ju massor jobb, bland annat skall en Bisro vagn och manövervagn göras. Sen skall det ordnas med alpha kanaler. Har inte fått klämm på det där med denna versionen, så det får Tang ta och ordna. Som sagt, berätta vad ni tycker och Tack på förhand! Med vänlig hälsning: Pson http://www.tagbilder.com |
|
|
|
Liknande ämnen | ||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Spana in detta!...Grym Svensk vagn! | Mulle | Trainz - Allmänt om Trainz | 4 | 2004-07-15 22:28 |
Svensk MultiPack | hp | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 11 | 2003-02-06 11:02 |
Bilder på påbörjad svensk bana. | RapidHO | Landskapsdesign - Trainz | 5 | 2002-12-12 19:27 |
Svensk material samlat på en plats... | RapidHO | Trainz - Allmänt om Trainz | 1 | 2002-07-20 19:34 |