![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2010
|
![]()
Hej igen.
Jag tänkte börja med Trainz igen efter att ha fått problem med Trainz 2010. Låtit Trainz vara några månader nu pga problemet. Men fick ett sug av att börja bygga igen. Så jag avinstalerade kaoset och installerade om spelet. Tänkte väll att nu måste jag ladda ner allt igen. Men när jag startade spelet så fanns allt kvar men mycket av STW sakerna fungerade inte. Samt mycket av tågen fungerade inte men det kunde vara för att STW sakerna inte fungerade. Så jag gick in på Banbyggarna och laddade ner Svenska tåg 2004 och Svenska tåg 2005 igen. Jag laddade ner allt igen men när jag startade spelet så funkade det fortfarende inte. Det jobbigaste är att STW spåren och STW plattformarna samt STW kontaktlednings paketet inte fungerar. Allt som inte fungerar har röd text i spelet. Så vad gör jag nu? Är det bara att kasta Trainz i paperskorgen nu. Vet inte hur man ska få det att fungera igen. Åh det som är så kul att bygga i Trainz när allt fungerar. ![]() Tacksam för svar och hjälp. |
![]() |
![]() |