|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2003-01-06, 02:08 | #1 |
Junior Member
Reg.datum: Nov 2002
|
Aktivitet till "Number One Tram Route"
Hej!
Jag laddade ner Pirpens "Number One Tram Route" och gjorde allt enligt hur det stod i "läs mig". Det hela lyckades bra men när jag inte har några aktiviteter till rutten så började programet klaga och ville inte starta pga att det inte hittade nån aktivitet, så var kan jag hitta aktivitet till "Number One Tram Route"? Försökte starta rutten med att utforska rutten men den ville inte. Mvh: Henrik E-E |
|
|
|
Liknande ämnen | ||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Aktivitet till KMJ 3.1? | Gullner | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 3 | 2004-11-25 18:41 |
Aktivitet till Number One Tram Route | Pierre | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 1 | 2003-01-25 14:00 |
Number One Tram Route | bobjörk | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 26 | 2002-10-20 18:37 |
Number One Tram Route | Pierre | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 66 | 2002-08-26 18:16 |
"Donjt send" vid öppning av Number One Tram Route | bobjörk | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 5 | 2002-06-30 01:40 |