![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Tjena,
Nu har jag kört fast på OSJ. Trots att jag har installerat om Windows och formaterat om hårddisken samt installerat om MSTS så ligger det kvar X Tracks v.2 bitar i min nya rutt. Jag byggde en jävligt bra station och när jag sedan startar om så står det "Failed to load track database"... Man blir ju helt galen. Försöker hitta X Tracks v.2 någonstans, men hittar inte på train-sim.com. Hittar X Tracks v.3 och installerar den. Nej inte fungerade det med den heller. Så nu sitter jag här, vad ska jag göra? Tack på förhand! Med vänliga hälsningar: ![]() X2000 - Sveriges stora stolthet, ända in på 2000-talet. |
![]() |
|
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Helt stum, är detta verkligen msts?(ruttbilder) | Olaf Lindström | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 5 | 2004-09-27 10:06 |
Förklara detta! | hgkn | Trainz - Allmänt om Trainz | 7 | 2004-03-29 00:27 |
Vad betyder detta error på svenska? | Pursche | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 2 | 2003-08-15 18:54 |
X2000 är helt fantastiskt | Pson | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 4 | 2003-01-12 12:32 |
Sjukt skumt problem | Southpole | Trainz - Allmänt om Trainz | 4 | 2002-08-14 06:59 |