|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2002-05-19, 15:54 | #1 |
Medlem
|
Detta är helt sjukt...!
Tjena,
Nu har jag kört fast på OSJ. Trots att jag har installerat om Windows och formaterat om hårddisken samt installerat om MSTS så ligger det kvar X Tracks v.2 bitar i min nya rutt. Jag byggde en jävligt bra station och när jag sedan startar om så står det "Failed to load track database"... Man blir ju helt galen. Försöker hitta X Tracks v.2 någonstans, men hittar inte på train-sim.com. Hittar X Tracks v.3 och installerar den. Nej inte fungerade det med den heller. Så nu sitter jag här, vad ska jag göra? Tack på förhand! Med vänliga hälsningar: X2000 - Sveriges stora stolthet, ända in på 2000-talet. |
|
|
|
Liknande ämnen | ||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Helt stum, är detta verkligen msts?(ruttbilder) | Olaf Lindström | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 5 | 2004-09-27 11:06 |
Förklara detta! | hgkn | Trainz - Allmänt om Trainz | 7 | 2004-03-29 01:27 |
Vad betyder detta error på svenska? | Pursche | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 2 | 2003-08-15 19:54 |
X2000 är helt fantastiskt | Pson | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 4 | 2003-01-12 13:32 |
Sjukt skumt problem | Southpole | Trainz - Allmänt om Trainz | 4 | 2002-08-14 07:59 |