![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#8 |
Medlem
|
![]()
Hei Totte
Ja hva skal jeg si jeg er helt stum for du har gjort en kjempe bra jobb legger med 7 bilder mellom Halden og Öxnered men det er noe jeg kan legge fingeren på så må det være at du bruker Svenske kl anlegg i Norge samt du har satt opp stolper på hver planovergang noe som vi ikke har i Norge men ruta er så bra at det er så litte at jeg bryr meg ikke så mye på det Bilde1:Halden St Bilde2:Passerer Prestebakken Hp Bilde3:Stopp på Kornsjø pga en rømning fra en Fengsel prøvde å rømme til Sverige uten hell ![]() ![]() Bilde4:Kjører inn i Sverige Bilde5:Passerer banens høyeste punkt 178,5 MOH Bilde6:Nær Bilde av toget på Öxnered Bilde7:tokk en tur til gammle stasjonen for å ta en bilde av toget på Öxnered neste serie mellom Öxnered og Göteborg C kommer sener