|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2012-02-28, 04:44 | #1 |
Medlem
Reg.datum: May 2011
|
Ingen ström på Testtrack SE
Hej,
Tidigare idag så körde jag Community Ware Rc lok i Railworks 3 Train Simulator 2012 utan problem. Men när jag sedan försökte få Bergslagsbanan 2.0 att också fungera då jag inte laddat ned alla tillbehör till den än. Men medans jag höll på att ladda ned de olika tillbehören osv. till Bergslagen 2 så ville jag köra i Testtrack SE igen. Men problemet är nu att jag inte kommer en endaste millimeter med tåget. För jag får ingen el från ledningarna, jag ser ledningarna osv. men när jag har tagit upp strömmottagaren så visar den 0.00 Amps. Finns det någon lösning till detta problem? Eller är det någon konflikt i mjukvaran mellan Testtrack SE och Bergslagen 2.0 som gör att de inte funkar ihop? Med vänlig hälsning Erik |
|