![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#11 |
Medlem
Reg.datum: May 2007
|
![]()
eg har gått på skole på jæren å har tatt tog mye fra klepp til stavanger, eg kjenner meg igjenn, vbsr er den beste ruten til msts mener eg, med goe lyder å det er mange stasjoner eg kjenner meg igjenn på. eg har tatt toget fra klepp til oslo
et spørsmål, når eg tok toget fra klepp til stavanger så mener eg at bryne var etter klepp mot stavanger men sikkert feil det beste eg liker med vbsr er du hører den goe lyden når du kjører over sporvekslingene, det minner meg om før når eg ble dussa i søvn på natt toget, den lyden er savnet i de andre rutene eg har, dk2000, stockhhomsruten å trollhattan 2 men ska ikke si noe stykt for alle dere er veldig flinke å¨lage ruter, sstå på dere gjør en god jobb. å bra dere hjelper hverandre sorry jan mente ikke å spørre å være nyskjerrig hvortid ruten kjem men sånn eg ser no så tror den er ute til kankje sommerferien???? men helt sikkert før jul men syns teit folk spørr, de ser jo det så ta den tid det tar å ikke forhast deg, eg koser meg på vbsr med el 18 å bm7 matriell, no etterpå tenkte eg kjøre mot oslo fra kristiansand, men gler meg mye at vi kan rulle ut fra stavanger mot oslo. så lykke til videre ![]() |
![]() |
![]() |