![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 | |
Medlem
Reg.datum: Apr 2004
|
![]() Citat:
Det går inte att komma åt vägbiten och redigera egenskaperna för den. Det går heller inte att radera den. Till slut blev jag desperat och tog bort alla vägbitar i CM (delete). Banan fick naturligtvis en gul pusselbit. 1. Jag laddade banan igen och valde "Main menu > Delete Missing Assets". Sparade banan och avslutade. 2. Kollade i CM - ingen gul pusselbit. Jag laddade banan igen och till min strora förvåning så fanns vägbiten fortfarande kvar på banan. Jag tittade i banans (och även sessionens) config-fil. Där fanns inte vägbiten (kuiden) med, men ändå ligger den "fastsvetsad" på banan. Jag har läst om svårighetar att radera vissa assets i någon annan tråd, men jag har inte hittat igen den. Kan det här vara ett annat problem som även gäller andra objekt? Man kan ju misstänka "layer-eländet" i detta fall.
![]() |