![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#31 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Verkligen synd att det blev så här. Har följt tävlingen ifrån åskådarplats och tyckt att alla haft bra bidrag. Jag hade faktiskt trott att det skulle bli andra segrare, men det är ju inte jag som är jury. Och alla har inte samma smak!
Tycker att genom att anordna en tävling för att få nya saker till MSTS är en bra idé. Men egentligen borde prispengarna delas mellan den som gjort modellen och den som gjort nya målningen. Verka lite fel att nån kan göra pengar på andras modeller (även om det är mycket arbete bakom en ommålning!). Tycker också detta med delmomenten i tävlingen har varit lite svårt att hänga med i (kanske jag som är onormalt trög?) och gjort tävlingen väldigt utdragen. Bättre få raka svar på en gång, som en trisslott. Hoppas du inte slutar med sånna här tävlingar Mazz!? För den har ju tjänat sitt syfte, nämligen att tillföra lite nytt till MSTS! ![]() http://pirpen.cjb.net/ Edited by - Pierre on 09 January 2003 03:13:58 |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
LLJ designtävling | Mazz | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 40 | 2002-05-23 09:50 |