![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]()
Hej!
Jag har letat men inte funnit - kan man byta ut rälsen på Aurans spår? Jag vill ändra på spåren som finns på "Bridge Brick Steel" som finns inbyggd i spelet. Har öppnat config men ser inte var jag kan ändra på någon kuid av något slag. Exempelvis har jag använt "RTS track 08" och när den ansluter till bron så blir det inte snyggt. Vill ändra på spåret på bron till samma kuid som RTS-spåret. Någon som vet? Config för bron är: username "Bridge_Brick_Steel_2t" trackoffsets -2.5,2.5 height -15 rgb 200,100,0 region "Britain" length 40 istrack 1 kind "bridge" casts_shadows 1 type "Bridges" username-de "Stahlbrücke_2G" username-pl "most_stal_2tory" username-fr "Pont_acier_brique_2v" username-nl "Bridge_Brick_Steel_2t" username-cz "most_ocelový_2k" username-es "Puente_Ladrillo_Acero_2v" username-it "Ponte_struttura acciaio_2t" asset-filename "brsteelframe_2t" username-hu "Bridge_Brick_Steel_2t" username-ru "Мост_кирпич_сталь_2_пути" kuid-table { } Hälsningar