|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2012-10-12, 00:54 | #16 |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
Säger som Totte, kanske en KMJ till RW :-)
Hej
Eftersom jag skrotat Tranz, tyvärr, det var och är för mycket krångel och jag förstår mig inte på filstrukturen, det är inget kul att försöka lära sig. Jag har planer framöver att om jag får tillstånd, så skall jag försöka bygga KMJ till RW Rutten är privatbygd och freeware. Det är inte fråga om att bygga om den kommersiella versionen. Allt beror på tillstånd mm samt en otrolig arbetsinsats, som jag inte vet om jag klarar av. Det kommer inte att bli någon KMJ, om jag inte får en massa hjälp av kunniga byggare. Typ signaler spår hus stationer, listan blir lätt för lång. Men rutten finns ju, så man får se om det kan bli något Planerna finns i alla fall Rutten jag tänker på är Settle & Carlisle v7 http://members.uktrainsim.com/fileli...m_fileid=28298 Med Svenska hus och mycket granar sjöar i stället för kargt Engelskt landskap, så kan det bli nått. Kanske inte exakt som till MSTS, men det finns ju en grund att jobba på Men, tillstånd och ännu ,mer tillstånd, kan bli kinkigt.....Får väl se om bygglusten kan infinna sig Tiden får utvisa... Edit, la till en bild med Mazz ursnygga vagnar
Senast redigerad av Hawk den 2012-10-12 klockan 01:16. |