|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2013-02-15, 15:23 | #1 |
Medlem
|
Behöver all hjälp jag kan få... Guider, Tips & Trix. 3D Studio Max 2013
Hejsan! Jag är ganska ny här, och spelat Rail Simulator ett tag. Men något jag saknar till den är en regina-motorvagn, och jag vill gärna bygga den själv. Eftersom det är första gången jag bygger så behöver jag all hjälp jag kan få av experterna på det här forumet. I synnerhet dem som kan 3D Studio Max! Det är ett program jag har nyss införskaffat mig (Student-versionen av den) och försöker vänja mig vid.
Till att börja med så vill jag få in bengans ritningar i programmet, så jag kan modellera enligt den skala den ritningen har. Jag vill alltså ha exakt noggrannhet och leverera ett högt kvalitafivt första försök! En ritning på fronten vore superbra att ha med också. Jag har tänkt börja med den 2-delade versionen.
Mvh SummerADDE Alla mina projekt till Train Simulator Classic är nedlagda. Jag kommer härmed fokusera på att skapa rutter och innehåll till Train Sim World i fortsättningen. Alla mina downloads på Google Drive kommer att tas bort permament den 31:a agusuti 2024. Senast redigerad av ADDE den 2013-02-15 klockan 16:49. Anledning: Ändring på titeln. |
|