![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#11 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Jovisst kan jag göra ett antal strömavtagare med olika höjder men jag tänker inte gå in i vagnarna mer och ändra, så det får ni sköta själva.
Din bild är lite missvisande tror jag, de befintliga avtagarna har bygeln på 5,00 m höjd! Ni kan ju ta ett glas glögg och slå era kloka tomtegubbehuvuden ihop och enas om t.ex. TRE olika höjder ! Så kan ni meddela mig när ni fattat beslut!!! Eftersom det snart är jul och på jul skall man vara snäll så kommer här 3 olika pantografer som ni kan prova. De har bygelhöjderna 5,4 , 5,7 och 6.0 m örök, mäter ni från marken får ni lägga på 0,3 m. Var nu noggranna när ni bestämmer er ![]()
![]() "Det är kanske för sent att lära sig nåt nytt" - Bengan travesti LAn ![]() Senast redigerad av lan den 2013-12-22 klockan 22:26. |
![]() |
![]() |