|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2003-02-08, 10:36 | #1 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
Blackpool tramway route - Svensk version
HEJ!
Jag har nu startat en ny tråd där jag kommer skriva om den spårvagnsrutten jag bygger på. ---------------------------- Jag har haft problem efter att jag lagt in vissa saker från originalrutterna. men... men... det löser sig nog. ----------------------------------------- Jag väntar även på svar från Jörgen (wase) Karlström, hans höghus skulle vara till stor nyta för mig. P.G.A jag när jag bygger hus etc i Gmax alltid får snea texturer??? MVH: Olis |
|
|
|
Liknande ämnen | ||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Svensk version av MSTS äntligen här! | Rogge | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 41 | 2009-09-05 18:42 |
Blackpool Tramway Route. | Pierre | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 21 | 2003-03-06 21:19 |
Svensk version av MSTS är snart här. (Bilder) | Rogge | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 29 | 2003-01-11 16:30 |