|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2003-02-04, 21:15 | #16 |
Medlem
|
Nära pierre Män den röda är lite för röd i färgen den bör vara lite brunare.
Den blå har lite för ljus blå färg sätning den drar nästan litte för mycket mott SS40 blå. Bör vara lite mörkare. Jag har alla färgerna klara men tyvär så får jag inte vangnarna att fungera? Har gjort den i färgerna BlåLidingö)Ropsten Gåshaga 21, (Nockeby)Alvik Nokeby 12 Venitiansk RödLidingö)Humlegården Kyrkviken 20(Gula skyltar) (Lidingö)Humlegården Gåshaga,Ropsten Gåshaga 21(svarta skyltar) SS40:Ängby 11 Tegelbaken/Rödbotorget 11 Alvik Nokeby 12 Humlegården/Ropsten Gåshaga 21 Nån som kan hjälpa mig med mitt problem? Pierre Hoppas att det inte gjorde något med lite kritik. Vi kanske kan släpa våra ommålningar i samma paket? |
|
|
Liknande ämnen | ||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Bilder på Spano tåget i Hagalund | bombardier (avregistrerad) | Off-topic | 1 | 2004-07-07 18:38 |
Byggga tåget innifrån i TSM | Bengtel | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 3 | 2004-06-23 01:01 |
Tåget kopplar ur... | Totte | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 37 | 2003-02-05 15:55 |
Tåget märker inte att det är vid stationen | BjörnX | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 1 | 2003-01-07 03:39 |
Ingen som kan göra det här tåget?? | SoftOrre | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 1 | 2002-06-02 23:06 |