![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#2 | |
Medlem
Reg.datum: Jun 2010
|
![]() Citat:
Felet gäller även TS12. Vad gäller TS9 så vet jag inte. Fann ut att även andra ånglokshytter skapade av andra personer fick samma symptom, så jag drog slutsatsen att problemet ligger i Aurans mjukvara! Symptomet i mina ånglokshytter är att visaren för ångtryck slutar arbeta, men övriga funktionaliteter fungerar. MEN: Den röda fel indikatorn går EJ att släcka! Tänkte så småningom lägga in lite nya funktionaliteter i ånglokshytten för S1 och då tänkte jag samtidigt lägga ned lite mer kräm även på problemet "divide by zero", som tyder på en divisions problem, vilket jag överhuvudtaget inte använder i mitt hytt skript. Tyvärr så visar loggen för lite info....... Så det är bara att åka vidare......och stå ut med röda indikatorn nere i hörnet. |
|
![]() |
![]() |