Svenska 3D-Tåg - Forum  
 

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > Microsoft Trainsimulator / Open Rails > MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails

 
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2003-02-22, 17:42   #1
Nicke_123
Senior Member
 
Reg.datum: Oct 2002
Ort: Sthlm,Vällingby/ESSB, Sweden.
Inlägg: 661
Skicka ett meddelande via ICQ till Nicke_123 Skicka ett meddelande via MSN till Nicke_123
Standard Nån som har LGVMed V2.0 rutten ??

Hej!

Jag håller på me en aktivitet till LGVMed rutten tänkte kolla hur många som har den ?!?
Jag kan lägga upp lite bilder senare ikväll för er som är nyfikna på rutten eller aktiviteten.
Ni som vill ha aktiviteten kan väll skriva nån rad här ni andra får själv klart skriva också linjen är en high speed linje för att kunna köra dom aktiviteter som följer me rutten måste man ha TGV Duplex som finns på train-sim rutten finns där också.
Jag hadde tänkt att andvända samma tåg och för dom som har TGV pack så gör ja en aktivitet me TGV tåg och TGV Duplex me.

M.V.H Nicke!

Nicke_123 besöker inte forumet just nu  
 


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp

Liknande ämnen
Ämne Startat av Forum Svar Senaste inlägg
Frågor om rutten Marias Pass m.m Pelle E MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails 7 2004-01-03 12:14
KMJ-Ljud i rutten :-) Hawk MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails 0 2003-10-07 03:08
No.7 Rutten av pierre! Olaf Lindström MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails 2 2003-01-10 08:18
TESTA RUTTEN.... Olaf Lindström Landskapsdesign - MSTS / Open Rails 1 2002-12-20 12:12
Transwaggon Hirrs4 v2.0 klar til download. tom-sa Trainz - Allmänt om Trainz 1 2002-06-10 21:20



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 05:33.


Powered by vBulletin® Version 3.7.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
© Svenska 3D-Tåg 2001-2009