![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#26 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Hej Totte.
Objekten är gjorda för MSTS/OR. Du bygger i fel simulator, hehe... Original ser objekten ut så här: http://www.e-buzz.se/forum/showthrea...=35469&page=10 men RW klarar inte av reverserade texturer.... Såå tyvärr, svaret är nej det går inte utan att jag bygger om dem i 3DCrafter som jag aldrig har hållit på med... Någon annan som kan bygga om objekten i 3D Crafter åt Totte??? Jag kan leverera .dst fil + org. texturer i sådana fall. EDIT: Hur många objekt rör det sig om som du vill ha mörka? :END EDIT. .
Må Väl! //Wase ![]() Bygger 3D till MSTS & Railworks Bygger Tjustbanan - normalspår 2016 - MSTS/OR Bygger SÖJ - smalspår år 1956 - MSTS/OR Bygger Wasefors - fiktiv rutt - MSTS/OR Banbyggarna Senast redigerad av wase den 2016-04-09 klockan 13:35. |
![]() |
![]() |