![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2011
|
![]()
For english, please read the next post.
Då var det dags, första BETA:n av Fyrpunktsbanan laddar jag upp nu. Denna BETA innehåller endast ett uppdrag då jag kommer släppa flera när jag uppdaterar den sträckan som finns nu. När jag har ändrat på fel/fixat buggar som finns på den första sträckan kommer jag bygga vidare. Viktigt! De payware-grejer som man kommer behöva till rutten är:
Tåg som är free-ware:(Skriv gärna här i tråden också om ni saknar vagnar/tåg, så kommer jag förmodligen kunna plocka fram en nedladdningslänk). För objekt behövs inte mycket laddas ner, Totte har lagt upp en Assets-fil som innehåller objekt till Trollhättan rutten, och från detta packet har jag använt en hel del objekt. Mycket av det som jag använde till gamla Västerbanan har jag återanvänt i Fyrpunktsbanan, så titta igenom den read-me filen tills vidare (kommer att fixa en ny om ett tag). Länk till nedladdning: https://www.dropbox.com/s/61kfmfkzzl..._V1.0.rar?dl=0 Två bilder ifrån rutten: ![]() ![]() Trevlig körning! ![]()