![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2009
Ort: Malmö
Inlägg: 2 055
|
![]()
Finns det någon som på ett begripligt sätt kan beskriva hur jag anskaffar en Support Ticket?
Jag har trassel med mitt TANE - mer än vanligt. Har därför inhandlat en ny version - men upptäckte av en händelse att N3v skapat en ny epostadress åt mig. Min epost adress börjar sedan tidens begynnelse med "nils.blid". Nu heter adressen "blidnils". Det är en beteckning jag aldrig använt i något sammanhang. När jag sedan försöker skifta epostadressen i My Account får jag till svar att min riktiga epostadress redan finns och därför kan "blidnils" inte ändras. Därmed är det kört med nytt TANE. Att få en lösning på problemet med hjälp av support i någon form syupsr på att jag alltid hamnar i Troubleshoting där inget svar ges om Support Ticket. Nisse |
![]() |
![]() |