Svenska 3D-Tåg - Forum  
 

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > N3V Trainz > Trainz - Allmänt om Trainz

 
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2017-03-17, 17:55   #1
Nils Blid
Medlem
 
Reg.datum: Dec 2009
Ort: Malmö
Inlägg: 2 055
Standard Support Ticket!?!

Finns det någon som på ett begripligt sätt kan beskriva hur jag anskaffar en Support Ticket?

Jag har trassel med mitt TANE - mer än vanligt. Har därför inhandlat en ny version - men upptäckte av en händelse att N3v skapat en ny epostadress åt mig. Min epost adress börjar sedan tidens begynnelse med "nils.blid". Nu heter adressen "blidnils". Det är en beteckning jag aldrig använt i något sammanhang.

När jag sedan försöker skifta epostadressen i My Account får jag till svar att min riktiga epostadress redan finns och därför kan "blidnils" inte ändras. Därmed är det kört med nytt TANE.

Att få en lösning på problemet med hjälp av support i någon form syupsr på att jag alltid hamnar i Troubleshoting där inget svar ges om Support Ticket.

Nisse
Nils Blid besöker inte forumet just nu  
Svara med citat
 


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 22:57.


Powered by vBulletin® Version 3.7.5
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
© Svenska 3D-Tåg 2001-2009