|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2018-10-26, 12:38 | #1 |
Medlem
|
summeradde.se stängs ner - söker plats att lägga upp downloads
Hej! Pga. ekonomiska problem så har jag inte råd att upprätthålla min hemsida summeradde.se - den kommer stängas sista november, tror jag.
Detta innebär att nedladdade innehåll på min hemsida, framförallt repaints av RC-loken, lite modfix och mina rutter, kommer inte längre bli tillgängliga. För RC-loken så är det upp till upphovsmannen hur han vill re-distrubitera dessa. Övriga nedladdae innehåll kommer jag att återkomma med, mest troligast blir att de hmanar i google drive, men jag undrar om de senaste betan för mina rutter kan publiceras hos banbyggarna? Målet är att återlansera hemsidan i framtiden, när ekonomin tillåter!
Mvh SummerADDE Alla mina projekt till Train Simulator Classic är nedlagda. Jag kommer härmed fokusera på att skapa rutter och innehåll till Train Sim World i fortsättningen. Alla mina downloads på Google Drive kommer att tas bort permament den 31:a agusuti 2024. |
|