|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2003-03-10, 21:15 | #1 |
Medlem
|
Hur göra en photocab!!?
Jo, jag skulle behöva en Guide om hur man gör Photorealistica Cabar till ett Lok. Jag hade nämligen tänkt att göra en Photocab till D-109... Men då behövs det ju hjälp, så om nn skulle kunna maioa en guide till mig så skulle jag (och säkert många andra) bli jätteglada(a)!
MVH Dson i Sandviken. VD för VBK-Tåg AB |
|
|
|
Liknande ämnen | ||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
vill göra om regina? | jswmusic | Trainz - Allmänt om Trainz | 26 | 2005-04-24 03:32 |
Det går inte att göra con filer. | DJTimboy | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 14 | 2002-11-04 15:49 |
Vad skulle du göra i denna situation ? | Decibel | Off-topic | 9 | 2002-10-05 00:22 |
Göra byggander och lok | avgd | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 1 | 2002-09-25 21:25 |