![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#33 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2013
|
![]()
Green Cargo Pure Performance-ommålningen är nu släppt, där följer Pure Performance och Ermewa med. Egentligen skulle bara GC varianten vara med men jag valde att fixa en bonusvariant då båda kan ses i flygbränsletågen. Dock lade jag mindre tid på Ermewa-målningen, så vissa detaljer kan saknas, men den duger.
Kom ihåg att vagnen som jag målat på kommer från betalrutten "Konstanz-Villingen" vilket måste vara installerad först. Jag ändrade också ADR-skyltens UN-nummer till 1223 (Fotogen) Download När det kommer till 80-talsvagnarna så är alla bruna varianter färdiga, jag har nu börjat på 90-tals blåa vagnarna, där kommer 4 varianter finnas; A7 90-tals blå äldre (med vita hörn och högre blått område) B7 90-tals blå äldre (med vita hörn och högre blått område) A7 90-tals blå nyare B7 90-tals blå nyare Hela paketet laddas upp på forumet när alla varianter är färdiga, under tiden kan ni ladda ner de bruna vagnarna på Project SSB's discord server, länk i signaturen. |
![]() |
![]() |