![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]() Nytt tyskt virtuellt bolag skapat av Byggare Bob ![]() Nytt från 030905: Eftersom det visade sig att vara ganska knepigt och skapa aktiviteter till German Railroads, så avsade jag mig entreprenaden, bytte namn till Germania Rail och gick över i en snabbare fas. Jag kommer nu att köra snabbtåg mellan Kassel och Fulda (eventuellt senare mellan Köln och Munchen) på andra sträckor, men fortfarande bara snabbtåg!) Eventuella [?] kan mailas! |
|
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Hur byter man namn på stationer? | DJ Clinton | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 9 | 2003-11-13 16:36 |
Xpress AB byter namn till VGC-IC Konsernen! | Olaf Lindström | Virtuella Tågbolag | 53 | 2003-05-21 19:12 |
Hur byter man namn på lok? | MatsH | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 5 | 2003-02-03 19:06 |
Hur byter man cab till X2000? | Netcaller | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 2 | 2002-07-11 06:39 |