|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2003-03-29, 10:39 | #1 |
Junior Member
Reg.datum: Aug 2002
|
Varför så snorkiga?
Varför blir några av er så irriterade av elementära frågor som exempelvis hur man bygger en rutt och använder Route Editor? Är också nybörjaramatör och vill testa bygga rutt men jag kan då inte hitta någon vettig info om det genom att söka. Jag får inte ens reda på var man laddar ner Route Editorn? Snälla svara, utan att bli sura - om några av er inte vill hjälpa "dumma nybörjare", starta en egen site då![}]
|
|
|
|
Liknande ämnen | ||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Å, Ä & Ö. Konstiga tecken ibland. Varför? | Bengan | Trainz - Allmänt om Trainz | 4 | 2004-12-18 12:06 |
Varför funkar den inte | vfp420b | Trainz - Allmänt om Trainz | 1 | 2004-02-29 22:26 |
Undrar ni varför DJ Clinton inte har svarat? | Dson | Off-topic | 16 | 2004-02-25 14:02 |
EDK - Varför slutar spåren helt plötsligt? | Olaf Lindström | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 7 | 2003-07-11 05:23 |
Varför går mitt acela tåg så trögt? Någon idé | Zzarr | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 4 | 2002-09-04 17:45 |