|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2003-04-03, 18:22 | #1 |
Senior Member
|
Screenshots på Lok / Motorvagnar / Tågset
Tjosan
Sitter och mixtrar lite med skrivbordsunderlägg och önskar lite screenshots på lok, vagnar, motorvagnar, allt möjligt. KRAV, jag menar krav inte önskningar - Bilden ska tas så nära loket/tågsettet som möjligt logon här på forumet är ett bra exempel, eller logon på msts-akuten.com - Upplösningen skall vara så stor som möjligt, kommer inte ihåg vad max är i MSTS, men som sagt, så hög upplösning och kvalite som går. Försök hålla er till Svenska / Svensktillverkade lok o.s.v. Posta dom gärna här, eller maila dom till mig, min mailbox pallar 60mb så inte mer än det tack. // Håkan I can see clearly now, the brain is gone... |
|
|
|
Liknande ämnen | ||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Länk till screenshots (nya) från TRS 2004 | Rojje | Trainz - Allmänt om Trainz | 19 | 2003-11-19 14:14 |
screenshots | Hinken | Trainz - Allmänt om Trainz | 5 | 2003-09-27 00:33 |
Screenshots från trainz utc? | Dson | Trainz - Allmänt om Trainz | 0 | 2002-10-27 15:46 |
Screenshots - Varsågod att posta :-) | Pson | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 11 | 2002-10-06 14:59 |
Screenshots - varsågod posta :) | Fredrik | Trainz - Allmänt om Trainz | 12 | 2002-10-05 13:49 |