|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2003-05-09, 00:42 | #16 |
Medlem
|
Hejsan
Jag måste skriva och tala om att det fungerar bra nu att ladda ner. Jag har ju klagat mycket, med rätt. Jag har haft stort problem tidigare. Sedan sidan blev modefierad, har det gått bra. Jag har samtidigt gjort på ett annat sätt när jag ska ladda ner. Jag går in som vanligt, Klickar mej fram till forum, loggarin. Sedan, Istället för att,klicka mej bakåt eller på första fönstret, så klickar jag på [u]Startsida</u>. Nu verkar det fungera. Vet inte om det är gjort något som gör att det fungerar, eller mitt förfaringssätt gör att det fungerar.För jag har inte ändrat några inställningar eller sånt. Nu är jag nöjd och glad igen. JANNEÅ |
|
|
Liknande ämnen | ||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Har någon annan problem med nedladdning från DS. | Bengan | Trainz - Allmänt om Trainz | 14 | 2004-11-07 17:13 |
Nedladdning filer | janneå | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 4 | 2003-02-03 16:45 |
Nya objekt från Tomas finns för nedladdning... | Janne | 3D-design - Trainz | 2 | 2002-12-02 17:09 |