|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2003-04-25, 18:36 | #1 |
Member
Reg.datum: Sep 2002
|
problem med att skapa aktiviter, får stopp signal?
Hej!
hur gör jag en aktivitet, där jag ska hämta upp och lämna av vagnar på olika spår, på JBJ. men det funkar inte när jag gör det. att lämna av vagnar på ett tomt sidospår, men att hämta upp vagnar går inte! jag får bara röd signal, så jag kan inte växla in på det spåret. varför? jag har gjort en workorder som man ska, där det står att jag ska hämta upp vagnarna, och jag har gjort en kort (ca 300 m) path, för de har gjort i orginlarutten Marias Pass växlingsaktiviteter, för det går ju inte att göra en path för hela aktiviteten, det blir ju ett himla jobb, med alla pick ups och växlingar, och då kan man ju inte bestämma var man ska köra heller. hur löser jag problemet? hoppas ni förstår mitt problem. om det är någon som har gjort några roliga godstågsaktiviteter eller växlingsaktiviteter till JBJ eller KMJ så kan ni väll skicka dem till mig, vore jättekul. MVH /Fredrik |
|
|
|
Liknande ämnen | ||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Signal problem | mr_magnell | Trainz - Allmänt om Trainz | 1 | 2004-07-06 00:37 |