![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2002
|
![]()
Hej!
Det var ett tag sedan jag var här på forumet. Håller på med specialkurs hos en känd tågbyggare. Han hjälper mig så gott han hinner med. Såg att ni söker ritningar på Y7. Jag har byggt mina efter ritningar som finns på Svenska motorvagnsklubben SMOK. De är inte måttsatta fullt ut fast det går att räkna fram det man vill när man räknat fram skalenheten. Lite jobb fast då är ritningarna gratis. Det finns många bilder också. Adressen är WWW.smok.nu Hälsningar LokKalle KAH |
![]() |
|
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Ritningar till T46? | LLJ | Trainz - Allmänt om Trainz | 3 | 2005-01-21 14:18 |
!!! Varning till er som fotar i Stockholms T-bana | Kvarne | Off-topic | 44 | 2003-08-07 19:04 |
Konvertera från Trainz till MSTS, går det? | Pierre | Off-topic | 8 | 2003-03-04 23:18 |
Nu är min akt. färdig till JBJ | knasen | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 16 | 2003-01-31 14:05 |
Länk till div. ritningar. godsvagnar | Bengan | Off-topic | 0 | 2003-01-20 14:59 |