![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Hej alla glada forum medlemmar.
Nu har jag börjat bygga en ny T-bane route som kommer att vara en ficktiv stockholms route. Iden fick jag utav pierre i form av en liten linje karta som han hade gjort. bygget har jag nu hålit på med i ca 3 vekor och jag har bara komit fram till ca 3-4 stationer än så länge så arbetet fort går men låååångsamt ![]() Men jag har några problem. Jag saknar nämligen litte objekt som -Stationer -Hammn -Flyg plats och diverse små saker. sen så saknar jag även namn på stationerna så jag undrar om ni har några bra förslag ![]() Jag hoppas att i veckan som kommer nu kunna bygga mer än vad jag gjort hitils samt visa lite billder. men här kommer i alla fall linje skisen som jag arbetar utifrån. |
![]() |
|
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Begränsning av objekt i Route Editor? | Roger | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 3 | 2005-01-06 19:28 |
route geometry extractor! | Robban.y | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 3 | 2003-07-28 22:04 |
Aktivitet till "Number One Tram Route" | Hesa skurun | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 7 | 2003-01-06 18:00 |
BMJ route, min nya route | Trigger | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 25 | 2002-10-29 10:08 |
The Chinese real route CJ highspeed is finished. | Bluesky | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 27 | 2002-10-17 09:19 |