![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#31 |
Niträknare & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Jo helt rätt Ian men varken Jvm SJK eller de av oss som har ritningar hemma har tid att gratis kopiera och skanna ritningar eller söka efter information åt er.
Vad gäller Jvm och SJK gäller det att beställa tid. eller att komma när arkivet är öppet, åka dit och leta själv samt att betala för kopior. (det var i alla fall vad som gällde nyligen). Vad gäller de av oss som har lite saker hemma är det öppet till förhandling. Som några av er vet har jag skannat både det ena och det andra men det är ju trevligt att få en beta att testa eller någon annan form av tack. Jag kräver INTE att ni i det ni laddar upp på DS eller e-buzz har med mitt namn om du inte använt min text i en info fil eller liknande. Att jag sedan inte svarar några av er då ni ställer ospecificerade frågar i detta forum beror på att jag vill gärna se lite av vad ni gjort tidigare innan jag spenderar tid på att leta reda på ritningar och annat för ett projekt som kanske inte resulterar i någonting. Lite hårda ord kanske men jag tror att jag bör använda den tid jag har att spendera på Trainz till det som jag tror är till mest nytta för er alla. Kenny ![]() |
![]() |