|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2002-06-10, 21:31 | #1 |
Senior Member
|
hjälp sökes till spårvagn
Installerade Pierres häftiga spårvagnsrutt häromdagen.men när jag laddat ner spårvagnen till den och skall starta msts så kommer detta upp Error reading train database file file:trains\trainset\straba\straba.eng.jag gjorde som det stod i readme texten packade upp alting i msts trainset och kopierade con filerna och öppnade eng filen med wordpad och klistrade in textraden.kan det och göra med att jag klistrade in den på fel ställe?så nu undrar jag var exakt skall man klistra in den?
|
|
|
|
Liknande ämnen | ||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
HJälp till (H)Julmarknad | Rc1166 | Trainz - Allmänt om Trainz | 17 | 2004-11-08 20:44 |
Signalering och AI - hjälp sökes! | rojo75 | Landskapsdesign - Trainz | 6 | 2004-02-23 16:10 |
Sökes: BETATestare av ny aktivitet till NDK 4.03! | Dson | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 1 | 2003-09-30 18:40 |
Tips sökes till Consist-Program | Kvarne | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 3 | 2003-04-21 17:24 |
Hjälp till svenska historia | Macley | Off-topic | 46 | 2002-12-16 23:22 |