![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Jag har nu laddat hem KMJ+ lite svenska tåg till MSTS från E-Buzz.
Men, alla tåg som har en autoinstalation/.exe fil, kan jag inte instralera! Datorn frågar om jag vill extrahera alla filer, då svarar jag ja. Instralerar tågn, tror jag. För att det enda som händer är att en mapp skapas, den innehåller samma .exe fil, exakt samma inehåll som .zip filen! Vad ska jag göra??? De funkar ju inte då! MVH Dson i Sandviken. ![]() |
![]() |
|
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Problem med webläsaren. | Olaf Lindström | Off-topic | 2 | 2005-02-21 19:34 |
Signal problem | mr_magnell | Trainz - Allmänt om Trainz | 1 | 2004-07-05 23:37 |
Problem med att spara i RE | mikael512 | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 3 | 2003-01-13 14:25 |
Problem med Trainz och gamla \Custom-mappen | agdor | Trainz - Allmänt om Trainz | 1 | 2002-07-16 22:20 |
Trainz Problem försenar Pendeltågslinjer | Kvarne | Trainz - Allmänt om Trainz | 4 | 2002-01-13 16:02 |