|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2003-07-28, 14:20 | #1 |
Junior Member
|
Problem med signaler som visar rött.
Problem med signaler som visar rött.
Jag har suttit och försökt göra en egen activity på en rutt. Jag har ganska bra koll på hur man gör, men en sak har jag noll koll på - och det är signaler. Jag vill kunna åka inom en bangård och hämta vagnar som sedan skall köras iväg till en annan stad. Jag har löst allt (förutom signaler) för att kunna göra min activity. Det funkar perfekt, så länge det inte finns signaler på bangården. Jag undrar om det finns en lösning (förutom att ta bort signaler). Min activity har inga tåg förutom det du kör. |
|
|
|
Liknande ämnen | ||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Förfrågan om nya vägskydds signaler | MarcusF | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 4 | 2003-07-20 23:10 |
Signaler v4 | emges | Trainz - Allmänt om Trainz | 15 | 2003-02-18 00:44 |
Problem med att spara i RE | mikael512 | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 3 | 2003-01-13 15:25 |
Problem med Trainz och gamla \Custom-mappen | agdor | Trainz - Allmänt om Trainz | 1 | 2002-07-16 23:20 |