![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Hej!
När jag har målat om ett lok eller en vagn enlig beskrivning på msts-akuten och skall i TGATool2 trycka på "Reload After Edit får jag frågan om jag vill ersätta filen med den gammla.Så lång allt ok. Men när TGATool2 precis är färdig med laddningen får jag ett felmeddalande typ "Ett läsfel när filen laddades.Ogiltlig bitmapsbild, formatet stöds ej."Jag har försökt att spara filen i andra format också typ ACE och Targa. Smajlet EDIT: Jag flyttade tråden från "Allmänt om MS Trainsimulator" till "3D-design/Ommålningar - MSTS" |
![]() |
|
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Signal problem | mr_magnell | Trainz - Allmänt om Trainz | 1 | 2004-07-06 00:37 |
2st problem. Någon annan med samma? | Bengan | Trainz - Allmänt om Trainz | 3 | 2004-06-30 20:38 |
Problem med fil | Mulle | Trainz - Allmänt om Trainz | 2 | 2004-06-29 00:08 |
Simulator Problem | gsmalbin | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 4 | 2002-09-18 21:12 |
Problem med Trainz och gamla \Custom-mappen | agdor | Trainz - Allmänt om Trainz | 1 | 2002-07-16 23:20 |