|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2003-09-13, 12:08 | #1 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2003
|
Hur brett runt spåren?
Hej alla som kan!
Funderar lite på att försöka göra en egen liten bana (För att lära mig mera om RE). Jag har fått kläm på hur att få till grunderna tack vare FAQ - men - jag inser att det finns en risk att man tar till för mycket runt omkring själva spåren... Hur många tiles rekommenderas på ömse sidor om ett spår, för att inte riskera att man kan se "världens ände" från tågfönstret? Moving Steel on Land and Under Water |
|
|
|
Liknande ämnen | ||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Byggnader runt Göteborg C | Hengelo | 3D-design - Trainz | 27 | 2005-09-03 16:52 |
Ungerska spåren HoTTrack | powerwin87 | Trainz - Allmänt om Trainz | 0 | 2004-07-10 20:47 |
EDK - Varför slutar spåren helt plötsligt? | Olaf Lindström | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 7 | 2003-07-11 05:23 |
Hur gör man spåren bredare?? | sjonas | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 5 | 2003-04-28 09:38 |