|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2004-01-19, 21:41 | #16 |
Niträknare & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
Max, som gjort den tyska gula vagnen gjorde den meterspårig men då den påminner väldigt mycket om en av Helsingborgsvagnarna så gjorde han en blå normalsspårsversion efter att jag skickade lite Malmköpingsbilder till honom. Plattformen är ganska rätt vad gäller längden. Dörren dras ju frammåt när man öppnar den.
D vagnarna är ju större men som du ser är det stora likheter. D vagnarna var ju byggda i Tyskland. http://web.ss.se/vagnhallen/vagn.asp?id=26 Jag önskar lycka till med bygget och om du har frågor om spårvagnar ska jag nog kunna hitta någon som kan svara. Kenny |
|
|
Liknande ämnen | ||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Fråga nerladdning av spårvagnar | Leonard | 3D-design - Trainz | 1 | 2004-06-01 01:54 |
Spårvagnar och t-banevagnar | Björne | Allmänt om tågsimulatorer | 7 | 2004-01-23 20:55 |
Spårvagnar och nät? | avgd | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 3 | 2003-10-21 16:18 |
Gillar du spårvagnar? | Rojje | Trainz - Allmänt om Trainz | 1 | 2003-07-20 21:34 |
Spårvagnar till Helsingborg kanske :) | Trigger | Off-topic | 3 | 2002-06-19 14:53 |