|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2003-10-19, 03:44 | #1 |
Junior Member
Reg.datum: Oct 2003
|
Fel i ue ub loket
Något tycks vara fel i ue ub loket, för när jag väljer detta lok för att utforska en elektrifierad sträcka och trycker start, så får jag ett felmedelande som lyder: failed to open shape file Trains\Trainset\Trainmant_Ue\ue.s . Någon som råkat ut för detta och hur löser man detta ?
ps. det är den senaste verisionen som heter trainmant ue i lokomotiv menyn Vart jag såg, såg jag tåg på tåg |
|
|
|
Liknande ämnen | ||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Hg loket ??? | M@dM@c | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 6 | 2004-06-07 23:43 |
Loket ville inte växla... | tjalle | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 1 | 2003-07-12 11:34 |
Bildgåta: Vad heter loket? | Mazz | Off-topic | 32 | 2003-03-22 18:46 |
Passagerarvagn till Acela express loket e på G! | Kvarne | Trainz - Allmänt om Trainz | 7 | 2002-06-27 07:20 |
favorit/ofavorit loket | ghostwalker | Trainz - Allmänt om Trainz | 6 | 2002-04-21 20:41 |