![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#6 | |
Medlem
Reg.datum: Jan 2002
|
![]() Citat:
Du kan godt lave komplette dobbelt krydssporskifter der enddog meget flotte, men så koster det også performance. Masser af polygoner og store texturer. Nu har vi godt nok LOD, men selv det koster performance. De spline baserede sporskifter er det til enhver tid bedste kompromis.Jeg er ikke utilbørlig til at give dig ret, men jeg vil også gerne have at en flot animeret og detaljeret dampmaskine kan bevæge sig uden at rykke mere end højst nødvendigt. Så jeg foretrækker spaghetti frem for roastbeef, hvis det gør at jeg har overskud til andre lige så sjove ting som ikke nødvendigvis skal stoppes i munden - hvis du forstår allegorien ![]() Damn the polys! Full speed ahead!!! ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |