![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Senior Member
Reg.datum: May 2002
|
![]()
Hej alla
jag undrar om ni känner till ett bra paint program(förutom paint shop pro) till MSTS/Trainz helst så ska det vara gratis, jag vill typ inte köpa ett program bara för att använda den ett par timmar och sen slänga den iväg någonstans i mitt rum. en sak till är det någon här i forumet som använder Paint shop pro ver7, i så fall hur gör man så att bokstäverna hamnar baklänges MVH Yzerman |
![]() |
|
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Nu är min akt. färdig till JBJ | knasen | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 16 | 2003-01-31 14:05 |
Hjälp till svenska historia | Macley | Off-topic | 46 | 2002-12-16 23:22 |
Mera objekt till alla duktiga ruttbyggare !! | avslutat_konto | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 39 | 2002-08-17 16:32 |
Auran Paint Shed till msts | Fredrik | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 0 | 2002-05-30 23:26 |
Gmax gratis till Trainzanvändare | Fredrik | Trainz - Allmänt om Trainz | 6 | 2002-05-04 23:56 |