![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#28 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2003
|
![]()
Tack Fredrik för beta filen. dock tog det 23 timmar för dator elländet att uppdatera, mitt trains som är c:a 13 GB stort då jag har fört över allt i från tigiare versioner) vet ej om jag först skulle ta bort domnloadsmapen (är rädd att inte allt funkar annars. ) Har kört i driver och det gick bättre och smidigare än förut men när jag förskte lägga till en till lokförare blev det nobben ???????
![]() Är det så att man måste börja från början med att skapa nya rule? Har startat i gamla och det funkade hur bra som helst men versionen har svårt att hitta dom gamla rulen som vanlgt i drive????? Min bedömning så här långt (10 timmar är att det är en otrolig förbättring när man både kan skriva Nöbelöv i skåne och Överenhörna i mälardalen till Åmål i norr på alla skyltar är en mycket positiv sak.. Tänker nu försvinna in rulernas värld Återkommer senare. Göran. GN |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Beta testning efterfrågas | KMW | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 4 | 2005-03-02 22:53 |
SP4 public beta released | LLJ | Trainz - Allmänt om Trainz | 1 | 2004-10-01 23:17 |
X2000 Photorealistic Beta Online! | Pson | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 3 | 2003-02-14 00:43 |
Direct X9 (beta release) | avslutat_konto | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 2 | 2002-12-04 18:30 |
Linx activity för KMJ-route-v.2 (Beta) | Pson | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 10 | 2002-10-22 16:33 |