![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Fotofest!
Var ute med Pson och Mson vid Stockholm Central (och på andra platser i Stockholm) i dag, och vi fotade en hel del. Nedan kommer en del av de bilder jag tog. Psons och Msons bilder får vi nog vänta lite på, så vitt jag vet sitter de på tåget (X2000) hem mot Linköping i skrivande stund... ![]() Notera: ingen manipulering med bilderna har gjorts, förutom förminskning då förstås. Bara så att ni vet. ![]() Blickfång. Ett X2000 väntar på klarsignal. Rätt frän bild faktiskt... ![]() Rörelseoskärpa. Ett C20 åker över bron mellan Gamla stan och Slussen. Notera föraren, som uppskattar att exponeras... ![]() Startklar. Arlanda Express (X3) lockar med två personer för 200 kr. Tack, men nej tack. ![]() Fart och form. X2000:s flata (!) front blickar ut över Stockholm Central. ![]() Tid för avgång. Den gamla trotjänaren till tunnelbana har åkt till Ropsten och ska strax åka tillbaks. ![]() InterRegio eller X2000? InterRegio lockar med priset, X2000 med omboning. ____________________ ![]() / Lukas Nilson www.s-klass.cjb.net |
|
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
!!! Varning till er som fotar i Stockholms T-bana | Kvarne | Off-topic | 44 | 2003-08-07 19:04 |
Konvertera från Trainz till MSTS, går det? | Pierre | Off-topic | 8 | 2003-03-04 23:18 |
Nu är min akt. färdig till JBJ | knasen | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 16 | 2003-01-31 14:05 |
Ny adress till tågbilder! | Mson | Off-topic | 0 | 2002-11-25 17:27 |
Mera objekt till alla duktiga ruttbyggare !! | avslutat_konto | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 39 | 2002-08-17 16:32 |