|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2003-11-22, 13:00 | #1 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
AE funkar inte vad jag än gör...
Hej!
Ingen här som vet vad som kan vara fel med mitt AE!?[B)] Det kommer bara send/don´t send om man gör en "player service"![V] Jag kan inte göra någon form av aktivitet och kan därför inte göra en path till Water för att kolla hur höga vissa av färjorna är![xx(] Inga consist felmedelanden får jag så det är inte det felet! Det hjälper även inte med ominstallation / avinst. inst![|)]' Snälla hjälp![8)] Olaf Lindström, Olis |
|
|
|
Liknande ämnen | ||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Varför funkar den inte | vfp420b | Trainz - Allmänt om Trainz | 1 | 2004-02-29 22:26 |
Varför funkar inte Paint shed? | sjonas | Trainz - Allmänt om Trainz | 4 | 2004-01-31 18:56 |
rutt från train-sim.com, funkar inte, varför? | fregge | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 3 | 2003-04-12 12:41 |
HJÄLP får inte igång min rutt :o( | Trigger | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 10 | 2003-01-06 17:56 |
Det går inte att logga in enligt anvisningarna | smajlet | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 4 | 2003-01-06 17:05 |