|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2003-12-16, 01:38 | #1 |
Medlem
|
Aktiviter KMJ 3.0 uppdat. 031222 Till admin
Hej alla!!!
Har idag testkört KMJ och tyckte att den var super.[] Bra jobbat!!! När jag ändå var igång med denna, så fixade jag till en liten aktivitet som går från Museét till Karlfors. En kort sträcka men det är alltid något!!! Har skickat iväg den på test ikväll så den dyker vål upp så småningom. Men jag kan lova er alla att det kommer mera.. Har även gjort 2 stycken till Swe Wupper, även dom ligger ute för test. Den som väntar på något gott väntar inte för länge.... MVH Kenneth PS Vill gärna höra om det finns intresse för aktiviteter till dessa båda rutter. Jag gör inga om det inte finns intresse. DS |
|
|
|
Liknande ämnen | ||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Hjälp till svenska historia | Macley | Off-topic | 46 | 2002-12-16 23:22 |
Till admin [Average member] | Pson | Off-topic | 4 | 2002-08-23 08:57 |
Mera objekt till alla duktiga ruttbyggare !! | avslutat_konto | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 39 | 2002-08-17 16:32 |
Till Admin! [Ladda upp bilder] | Pson | Off-topic | 1 | 2002-06-27 07:13 |
Till Admin! [Ladda upp bilder] | Pson | Off-topic | 8 | 2002-06-18 00:35 |