|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2004-06-13, 01:08 | #11 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
När vi var i Ängelholm och hade show gav det en liten vinst av det vi sålde. Det betalade bilresan (bensin, 22 mil) sedan köpte jag 2 böcker på showen samt jag i efterhand köpt 30 årgångar (22 nummer per år = 660 tidningar) av tidningen Ångwhisslan som innehåller en hel del ritningar. Jag har långt tidigare köpt 20 årgångar av tidningen TÅG (200 tidningar) något som jag nu kunde få ersättning för. En del gick också till att förnya stw.se samt att vi också köpt in en uppsättning av Aurans släppta källfiler.
Är det fel av mig? Sponsorer... mmm... Om jag ställer frågan så här till Pierre: Vad vinner Christians företag på att sponsra oss med gratis webhotell? Vad vinner företag på att sponsra UK-Trainsim med gratis trafik till siten? Mitt svar är inget. Det är mer av personligt intresse från Christian som gör det möjligt. När det rör sig om större siter likt de du nämner är det svårt, för att inte säga omöjligt, att hitta någon som vill ställa upp av ren snällhet... En annan fråga till Pierre av mer principiell natur: Om du skulle vara på fest en 1-2 mil hemifrån och du skulle hem, anser du det då att det är fel att det finns taxibolag även om din kompis fick gratis färd hem av en annan kompis och du hade att välja på att gå eller ta taxi (som kostar pengar). ___________________________________ Fredrik Admin Svenska 3D-Tåg Regler |
|
|
Liknande ämnen | ||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
MSTS Hänger! | Dson | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 8 | 2003-04-08 00:43 |
Konvertera från Trainz till MSTS, går det? | Pierre | Off-topic | 8 | 2003-03-04 23:18 |
Uppdatering av MSTS På Svenska! | Rogge | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 1 | 2003-02-18 20:32 |
Möte av flera tåg i MSTS. | Rogge | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 3 | 2003-01-30 21:21 |
Svensk version av MSTS är snart här. (Bilder) | Rogge | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 29 | 2003-01-11 16:30 |