Svenska 3D-Tåg - Forum  

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > N3V Trainz > Trainz - Allmänt om Trainz

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2003-12-29, 19:17   #1
andreasrosen
Senior Member

Reg.datum: Dec 2003
Skicka ett meddelande via ICQ till andreasrosen Skicka ett meddelande via MSN till andreasrosen
Standard Hur ser jag vilken version jag har?

Hej

Beställde TRS2004 nyligen och får det förhoppningsvis imorgon. Har nu läst lite på det här forumet om SP och att det är viktigt att veta vilken version man har av TRS2004. Min fråga är ju givetvis, hur ser man vilken version man har? Som sagt har jag inte spelet ännu, så det kanske framgår klart och tydligt när jag väl fått det, men för att inte ta några "risker" frågar jag redan nu.

Sen, vad innehåller SP1? Hur nödvändigt är det att ladda hem det?

Andreas /Sweden
andreasrosen besöker inte forumet just nu  
Svara med citat

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp

Liknande ämnen
Ämne Startat av Forum Svar Senaste inlägg
Vilken version av TRS har ni? Dson Trainz - Allmänt om Trainz 12 2004-02-29 22:39
Vilken version av Rc....... Pursche 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails 6 2004-02-28 22:35
MSTS version 1.2!(behöver skiva!) Olaf Lindström MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails 7 2003-02-11 10:18
X2000 (Chinese version) for download tang MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails 17 2003-01-01 22:24
Ue 995 Version 2... Joel MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails 0 2002-06-18 21:01

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 14:25.